Liiton kevätsiivous maaliskuussa 2018

Lapin läänin pelastusliiton tilat ovat suljettuna maaliskuussa yhden perjantain kevätsiivouksen vuoksi. Olemme tilanneet tiloihimme täydellisen siivouksen täksi kevääksi. Siivous pitää sisällään lattioiden pesun ja vahauksen, kaikkien neuvottelu ja konferenssitilojemme pöytien ja taulujen pesun. Lisäksi kaikki matot uusitaan ja rikkoutuneet istuimet korvataan uusilla. Lisäksi koko tilan kaikki ikkunat tullaan puhdistamaan ja viherkasvit hoidetaan. Näin valmistaudumme tulevaan kevääseen ja kesään 2018.

Siivouspäivän tarkka ajankohta ilmoitetaan myöhemmin. Meillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sulkea toimistomme, sillä siten siivousta pystytään tehostamaan ja se saadaan nopeammin valmiiksi kuin jos keskus olisi auki. Toivomme asiakkaidemme ja muiden tilojen käyttäjien ymmärrystä asiassa.

Siivous toteutetaan yhdessä Clean Timen ja Kärcherin kanssa. Kärcherin koneet, kuten höyrypuhdistin, ikkunapesuri sekä Kärcher painepesurit, ovat tärkeässä roolissa tilojen puhdistamisessa. Olemme luottaneet tämän merkin tuotteisiin useita vuosia.